Уеб маркетингът може да разшири вашите пазари, да намали разходите за обслужване на клиентите и да отвори нови пътища за комуникации с клиентите.
1. Разширяване на пазарите
Един уеб сайт и една кампания за уеб маркетинг могат да разширят дейностите на компанията ви в други региони и да открият възможности в пазари, които иначе биха били недостъпни за вас. Те позволяват също така известност на търговската ви марка по места, където не рекламирате и където нямате физическо присъствие.
2. Намаляване на разходите за обслужване на клиентите
Един уеб сайт може да намали разходите за обслужване на клиентите, като позволи на клиентите да получават през него информация за продуктите, както и да комуникират с търговските представители онлайн.
3. Отваряне на нови пътища за комуникации с клиентите
Уеб маркетингът може да подобри информационния поток към вашите клиенти в Интернет. Маркетинговите материали, които изпращате по електронната поща, могат да предоставят на клиентите актуална информация за продуктите, услугите и специалните промоции.
4. Допълнителни маркетингови средства
Чрез тези решения можете да увеличите възможностите на вашия маркетингов отдел, като включите онлайн пазарни проучвания, пробен маркетинг и промоции.