уеб дизайн
уеб дизайн

Уебсайтът ви е основа за много маркетингови дейности за промоция на стоки и услуги онлайн и достигане до настоящи и потенциални клиенти.

уеб дизайн
уеб дизайн
уеб дизайн
Статии
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Статии » Уебсайтът и моята марка

Уебсайтът и моята марка

Всеки уебсайт, предоставяйки информация, се стреми да превръща негативния имидж (brand Rejection) и непознаването на марката (Brand Non-Recognition) минимум в познание (Brand Recognition) и като крайна цел в предпочитание (Brand Preference) и лоялност (Brand Insistance).

Онлайн марките са “активни”, потребителят може веднага да има достъп до тях и да провери доколко това, което му се предлага, отговаря на действителността.

Въздействието чрез външни рекламни форми е абсолютно безсилно за изграждане на имидж, ако уебсайтът допуска следните грешки:

  • недобра реализация (като дизайн, навигация, функционалност);
  • несъответствие между очакванията и реалността;
  • непълнота и скука при представяне на продуктите и услугите в сайта;
  • забавяне при обработка на клиентските запитвания, коментари и поръчки;
  • малки гаранции за анонимността и за сигурността при разплащания;
  • никаква “аванта” за потребителите;
  • бавно зареждане на страницата

В Интернет налагането на търговската марка е по-бързо в сравнение с офлайн средата, особено за компании с глобален бизнес.

Добрият имидж увеличава ефективността на взаимодействието с клиенти (потребители), рекламодатели (спонсори), партньори и инвеститори. Добавя стойност както към предлаганите продукти и услуги, така и към възможностите за реклама в рамките на сайта. Освен това увеличава кредита на доверие към организацията и създава положителни слухове, т.нар. “препоръчано”. Традиционно силната търговска марка дава предимство в борбата с конкуренцията, която в Интернет е жестока.