Статии
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Статии » Платени търсачки в интернет
Платени търсачки в интернет
Главните търсачки не предлагат добро класиране срещу заплащане в своите резултати, или ако го правят то е специално отбелязано, често като "платена реклама" или по друг начин. При платените търсачки рекламодателите могат да наддават за място в началото на резултатите при търсене. Трябва ли да отбягваме платените търсачки заради това? Разбира се че не, особено ако търсите някакви продукти или услуги. Самият факт, че даден уеб сайт заплаща известна сума пари за онлайн реклама е достатъчен за да го сепарира в положителен смисъл от тези сайтове, които разчитат на "черни" техники за привличане на посетители.
Търсачки предлагащи позиция в резултатите си срещу заплащане:
- Google AdWords предлага програма, която поставя платени реклами в Google и някои други интернет сайтове от Мрежата на Google, които използват резултатите на търсачката.
- Yahoo! Search Marketing (бившата Overture) е най-старата платена търсачка предлагаща адекватни резултати, тя включва в резултатите си списъци от някои главни търсачки.
- FindWhat.com е важна платена търсачка с резултати включвани в резултатите на много мета търсачки. Наддаването започва от $0.01.
- Kanoodle предлага позиция в резултатите при търсене срещу заплащане с дистрибуция към широка мрежа от други търсачки. Наддаването стартира от $0.01.
- Sprinks: Платена услуга за включване в резултати при търсене от About.com която изпраща връзки до някои мета търсачки, и Sprinks сайта включително.
- Search123: е платена търсачка която включва платените си листинги в сайтовете на своите трафик партньори.
- Xuppa е платена търсачка с дистрибуция към някои мета търсачки. Известна преди като Bay9.
- Ah-ha.com е захранвана от FAST търсачка и позволява платените резултати да се появяват в началото при търсене.
- ePilot.com е платена търсачка която дистрибутира своите резултати на много свои партньори. Наддаването започва от $0.01.
- ValleyAlley: Платена търсачка която изпраща връзки към някои мета търсачки. Наддаването започва от $0.01.
- Win4Win: Платена търсачка пусната в действие през 2000.
- theInfoDepot: Платена търсачка ползваща каталога на Open Directory Project.
- eFind.com позволява на рекламодателите да наддават за първите позиции на резултатите от търсене.
Вижте http://www.dmoz.org/ за по-подробен списък.