Статии
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Статии » Уебсайтът и моята марка
Уебсайтът и моята марка
Всеки уебсайт, предоставяйки информация, се стреми да превръща негативния имидж (brand Rejection) и непознаването на марката (Brand Non-Recognition) минимум в познание (Brand Recognition) и като крайна цел в предпочитание (Brand Preference) и лоялност (Brand Insistance).
Онлайн марките са “активни”, потребителят може веднага да има достъп до тях и да провери доколко това, което му се предлага, отговаря на действителността.
Въздействието чрез външни рекламни форми е абсолютно безсилно за изграждане на имидж, ако уебсайтът допуска следните грешки:
- недобра реализация (като дизайн, навигация, функционалност);
- несъответствие между очакванията и реалността;
- непълнота и скука при представяне на продуктите и услугите в сайта;
- забавяне при обработка на клиентските запитвания, коментари и поръчки;
- малки гаранции за анонимността и за сигурността при разплащания;
- никаква “аванта” за потребителите;
- бавно зареждане на страницата
В Интернет налагането на търговската марка е по-бързо в сравнение с офлайн средата, особено за компании с глобален бизнес.
Добрият имидж увеличава ефективността на взаимодействието с клиенти (потребители), рекламодатели (спонсори), партньори и инвеститори. Добавя стойност както към предлаганите продукти и услуги, така и към възможностите за реклама в рамките на сайта. Освен това увеличава кредита на доверие към организацията и създава положителни слухове, т.нар. “препоръчано”. Традиционно силната търговска марка дава предимство в борбата с конкуренцията, която в Интернет е жестока.